האם יש לכם שאלות?

אנחנו תמיד שמחים לעזור, ואם יש לכם שאלה או בקשה אנחנו תמיד כאן בשבילכם.
שמנו לנו למטרה להפוך את הנהלת החשבונות לזמינה עבורכם ועבור העסק שלכם,
זאת באמצעות תוכנה קלה וידידותית למשתמש.
אנו ערים לכך שיתכנו שאלות במהלך השימוש בה ועל כן,
צוות שירות ותמיכה מקצועי זמין עבורכם לכל שאלה במייל בצאט או בטלפון

שאלות ותשובות

  • האם ניתן לייבא לקוחות מתוכנה קודמת?

    תשובה: ניתן לייבא לקוחות וספקים דל ידי לחיצה על הגרות -> ייבוא לקוחות וספקים
  • האם ניתן לקבל תשלום באשראי דרך המערכת?

    תשובה:
    ניתן לקבל תשלום באשראי במערכת לאחר רכישה של שירותי סליקה 
    בתפריט ללחוץ על שירותים משלימים ואז לבחור סליקה

  • האם המסמכים שהמערכת מפיקה הם עם חתימה דיגיטלית?

    תשובה:
    אנו מייצרים בתהליך הרישום בחינם חתימה דיגיטלית עבור כל משתמש בערכת.
    כאשר מפיקים מסמך הוא אוטמטית נחתם דיגיטלית ומוכר כמקור בשלטונות המס

  • האם ניתן להתחבר למערכת דרך API?

    תשובה: אכן ניתן להתחבר למערכת דרך  API לצורך הפקת מסמכים וסליקה
  • האם השירות והתמיכה במערכת הם באמת חינם?

    תשובה:
    אכן השימוש במערכת והשירות הם בחינם וללא שום התחייבות. 
    אנו מאמין ששירות הוא בסיס לכל עסק.
    ונשמח שתצטרפו לשירותים המשלימים שלנו.

×

התחבר

חזור
תודה שנרשמת למערכת MyInvoice. נשלך אליך מייל לאימות כתובת הדואר האלקטרוני. על מנת לסיים את ההרשמה יש ללחוץ על הלינק במייל.
נשלח אליך מייל לאישור כתובת הדואר האלקטרוני למייל יש להכנס למייל ולאמת את כתובתך
שכחת סיסמא? הרשמה התחבר